Одна з провідних турецьких текстильних фірм, член Міжнародної спілки бізнесменів України та Туреччини (далі – «TUID») компанія «Сассофоно» наполегливо продовжує збільшувати свою частку на українському ринку. Компанія не лише довгий час успішно утримує позиції лідера в галузі моди та готового одягу, але й координує низку інвестиційних проектів у різних промислових галузях, зокрема будівництво та готельний бізнес. Сьогодні представнику TUİD WEB випала нагода поспілкуватися з Регіональним директором «Сассофоно» по Україні – Кенаном Шахкулубейем.
Чи не могли б ви стисло розповісти про себе?
Я народився в 1981 році в місті Стамбул. В університеті вчився на факультеті «Бізнес-адміністрування». Далі здобув ступінь магістра по спеціальності «Міжнародна торгівля». Моїм першим місцем роботи стала фірма «Тюркель Фуарджилик» (тур. – Turkel Fuarcılık), найбільша в Туреччині компанія-організатор промислових виставок, в якій я працював у сфері організації та управління міжнародних виставок в галузі моди та готового одягу. Починаючи з далекого 2014 року я виконую обов’язки Регіонального директора торгівельної марки «Сассофоно» по Україні.
Якими видами діяльності займається ваша компанія?
В 2014 році ми відкрили на території України свій перший магазин жіночого одягу. З того часу нам вдалося збільшити кількість магазинів в країні до 22. Нашому бренду, який пропонує клієнту концепцію «сучасної та стильної жінки», вдалося не лише зайняти, але й постійно утримувати провідні позиції лідера ринку у відповідній галузі. Крім того, ми здійснюємо інвестування в рамках інших промислових галузей, наприклад, будівництво та готельний бізнес.
Як по-вашому українці сприймають турецькі бренди?
Можу впевнено заявити про позитивні тенденції, українці не просто полюбили, а прикипіли серцем до турецьких торгових марок та продукції. Турецькі бренди припали до душі українцям. Продукція, яку пропонують турецькі виробники, це надійна й доступна, з точки зору вартості, альтернатива досить дорогими європейським, особливо італійським брендам, та домінуючим на ринку азійським маркам. Турецька продукція з кожним днем збільшує свою частку на ринку України.
Як ви оцінюєте поточний стан економіки України в цілому та галузі роздрібної торгівлі?
За останні п’ять років українська економіка пережила, не побоюся цього слова, справжню революцію. Вона впевнено крокує на шляху досягнення рівня європейських стандартів як у правовій, так і в політичній й економічній сферах. Ми, відслідковуючи потік товарів, які завойовують або втрачають популярність у сфері роздрібної торгівлі, стали свідками соціально-культурних змін, переміни звичок та вимог покупців, велику роль в чому відіграло скасуванням віз. Я впевнений, що компанії, які прагнуть розвиватися і рости, зможуть використати це як можливість, яка допоможе їм зміцнити позиції та збільшити свою частку на ринку. Зусилля Національного банку у питаннях стабілізації стану валютного ринку, досягнення політичної стабільності, зниження інфляції та темпів її зростання досить обнадійливі.
Як світова епідемія вплинула на вашу діяльність в Україні?
На жаль, негативний вплив епідемії, яка беззаперечно вплинула та продовжує впливати на всі економіки світу, не оминув і України. Протягом періоду карантину ми зосередили свої сили на електронній торгівлі, завдяки чому змогли пережити 2020 рік без жодних суттєвих втрат у порівнянні з 2019 роком. Ми продовжуємо оновлюватись та розвиватися.
Що компанія очікує від 2021 року? Яких цілей бажає досягти в найближчий час та в довгостроковій перспективі?
Для нас 2021 рік – це рік можливостей, який ми розцінюємо як вдалий час для форсування діяльності у будівництві та подібних сферах бізнесу. Ми продовжимо вкладати інвестиції в нашу основну справу – галузь моди та готового одягу, відкривати нові магазини та намагатимемося отримувати вигоду та позитив навіть під час кризи.
Kaynak: –